Prensesss Merve45 kanama sancı falan yoksa normal gebelikler 37 41 hafta arasında biter genelde de 38+ lı günlerde doğar bebekler
Sultan42 Merve45 39+4 günlük Doğum yaptım evde hiç bişeyim yoktu doktor kontrolüme gittik eşinle ve doktorun kapısının önünde anıden sancı girdi ve doktorum çatı muanesi yaptı Doğum gelmiş dedi ve 1.5 2saate kadsrda doğumum oldu
Nazlibicicek Ben tam 39 haftada yaptım. Acilmam vardı alttan muayene oldum eve geldim suyum patladı ve doğurdum
AyseDumanakmak Bende 38 +1 oldum vajina da iğne batması ve ara ara kasıklarımda şiddetli ağrı oluşuyor ağrılar yalancı sancılar ama bu hafta arttı sabırsızlanıyorum ve her belirtiyi Doğum belirtisi sanmaya başladım artık 🙃
MeryemFatih Banada doktorum 36 da çatı muayenesi yaptığında 2-3 cm açılma var beklemez gibi 38 de doğar dedi şuan 37+2yiz heyecanla bekliyorum belirti yok ama 😑