Cerenn06 LeylaEce Şükür benim bebiş 26. Haftadan beri hep baş aşağı duruyor hissediyorum ama az kaldı Çarşamba randevum var bakalım :) daha hiç nst ye girmedim
LeylaEce Cerenn06 29ndan beri bas aşağı 32de nst girdim ben normal sancılar var dedi doktorum cuma tekrar gideceğim bakalım artık doğsun diye sabırsızlanıyorum🤗
Cerenn06 LeylaEce Bende öyle içimden hiç birşey yapmak gelmiyor artık sanki bütün enerjim gitmiş gibi sizde de öyle mi ?
LeylaEce Cerenn06 değil ya üstelik enerjim çok bütün temizliği yaptım buzluk hazırlığımı yaptım ama yine de yorgun hissetmiyorum anormallik bende 😂😂
Cerenn06 LeylaEce yada bende soğuk duş vantilatör felan derken üşüttüm galiba ondan bu halsizliğim tutuldu her yerim kesin yoksa iyiydim her işimi yapıyordum
LeylaEce Cerenn06 olabilir canim dikkat de etmek gerekiyor bi sicak bi soğuk dengesizlik yapiyor dikkat et aman.