Plinn doktordan grafik şeklinde alıcaksın canım benimde sonucum çıkmıştı doktora gitmeme 2 gün falan vardı çok merak ediyodm kendi doktorum dediki sonuçların normal sonuçlar bölümünde çıkıyorsa endişe etme normal dışı bölümdeyse sorun olabilir demişti