Nurce
Benimde 20. Haftalardan sonra mide ağrısı baş gösterdi hatta o kadar kötüydü ki birgün ağrıdan artık kalkamaz oldum doktorum rennie şurup verdi yemeklerden sonra 2 kaşık içiyorum. Ilık süt içiyorum. Baharat, acı, gazlı şeyler yemiyordum coks ukur geçti yoğurt tüketin kizlar bolca ekşi şeylerde yemeyin İlkay edin inşallah sizlerde en yakın zamansa atlatirsiniz