Arkadaşlar lütfen tepki vermeden cevaplayabilirmisiniz size saçma gelebilir ama sormadan edemeyeceğim kavanoz kapağını açarken karnıma doğru tutup açmaya çalıştım umarım anlamışsınızdır ne demek istediğimi o da biraz göğüs altına doğru sert bastırır gibi oldu bebege bisey olurmu 10 haftaligim vicdan yaptım şimdi niye öyle açıyorsun diye