Mystmtm Kızlar merhaba 360° dönebilen kullanıp memnun kaldığınız bebek arabası var mı? Bütün marka ve modelleri araştırıyorum ama böyle kafam daha da çok karıştı
isimsizbebek Mystmtm Kraft Leon kullaniyorum ben . Memnunum dönüyor. Oturma ünitesi ile birlikte katlanıyor. Travel sistem olduğu için küçük diyemem ama ben memnunum
Mystmtm isimsizbebek teşekkür ederim bi araştırıyim gerci magazada da baktim ama calışan kişi “tavsiye etmiyoruz cabuk bozuluyor” dedi ve piercardin twist plus ’u tavsiye etti iyice kafam karıstı