Kızlar ben marketten peynir aldım. son kullanma tarihine baktım 9. ay daha var. sabah açtım yedim bi sıkıntı yok zaten peynirde ama kutusunun kenarında küf vardı. Başına gelen var mı küflü peynir de toksoplazma taşıyo diyolar. Sinir oldum ya hiç doğru koşullarda muhafaza etmiyolar. bimden alınca hiç böyle sorun yaşamıyorm marketten içimin peynirini aldım böyle çıktı