Sedaca Tgbab benım nebahat hanımla ıkıncı dogumum olacak ılkınde gıresundan gıdıp gelıyordum okadar guvendım ısındım kı gıresundan gece doguma bıle kalkıp geldım. Sımdı ıkıncı gebelıgım tekrar ona gıdıyorum cok tatlı arkadasım gıbı samımı biri🙈