NidaTrk93 Az önce kan geldi nişan denilen şeyden daha fazla gibi bel ve kasık ağrım vardı doktora gidicem dualarınız benimle olsun🙏🏼
Esraugur2310 NidaTrk93 Muhtemelen doğumunuz başlamış arkadaşımın da öyle oldu kan geldi hastaneye gittiğinde doğum başlamış diyip yatışını yaptılar. Hayırlı haberlerle gelin insallah bebis sağlıcakla gelsin🤲🥰
NidaTrk93 glsmmc şimdi nst ye bağladılar henüz muayene olmadm ama nişan sümüğümsü ve koyu renk kanlı olurmuş benmki taze kandı endişelendim şuan bakalım doktor ne dicek
Benay10 Korkma günün de tamamlanmış zaten Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hazır fırsatın varken bol bol dua oku kendini sakin tut haydi tek avazda doğur inşallah sezaryen ise ağrın hiç olmasın inşallah 😉☺️
NidaTrk93 Pcoslubiranne kasılmalarım oek yok maalesef ama bel ve kasık ağrım var doktor kontrolünden sonra bilgilendiririm hepinizi
Merve-eee NidaTrk93 Saglikla kucaginiza alin bebisinizi insallah, rahat cok uzamadan gerceklessin dogumunuz da.
Esraugur2310 Nuronur gebeliğin hic bir döneminde kanama lekelenme ihmale gelmez bence doktorunuzla irtibaya geçip gidin bisey yoksa bile en azından içiniz rahat eder :)
Esraugur2310 NidaTrk93 Evet canım sümüksü bir yapı değildi onunkide bildigimiz kırmızı kandı korkmustu oda bu yüzden