Merhaba kızlar geçen bir posta katılmıştım kıpırdamaları erken hisseden karnı seğirenler falan diye, bu ihtimaller erkeği gösterirken bebeğimizin kız olduğunu öğrendik👶🏻🌸 bu tezi de çürütmüş olduk hep birlikte😄
fakat ikili testimiz biraz riskli çıktı
ikili test 1:132 cut off değerinin üzerinde napıcam ben? :(( sabahtan beri ağlıyorum
doktor zeynep kamile yönlendirdi, oysaki ense kalınlığı vs normal çıkmıştı