karabc Benim de kanama alanım çoktu 2 gün aşırı kanama oldu doktora gittim kese vardı 1 hafta sonra kalp atışı için gel dedi sadece progestan kullandım o sırada sonra 6+5 de kalp atışını duydum proluton iğneye başlattı doktorum. Şuan 11+5 iz kanama alanım az kalmış benden de az geliyo kahverengi leke şeklinde iğneye ve hapa da devam ediyorum. Bol bol dinlemeye çalışın, Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin😊❤