Nedense olayın tam tersini düşündüm bir an. Başlıktaki arkadaş çocuk istemiyor, eşi istiyor. Ne yapmalıyım diye soruyor. O zaman da acaba sende iş yok eşini boşa, bu evlilik sallantıda bacım, kocanın yerinde olsam kondomu sana söylemeden delerdim hamile kalınca kabullenirsin falan gibi tavsiyeler gelir miydi ki.
Durumu normale çevirip ben olsaydım kısmını düşününce, tabi ki üzülürdüm eşim ben isterken çocuk istemeseydi. Ama nedenini anlamaya çalışırdım ve o isteyene kadar baskı kurmazdım bu konuda.
Eşinizle bu konuda inatlaşmadan, sebebini sorun. Kendiniz neden çocuk istediğinizi anlatın güzelce. Trip atmadan, kendinizi üzmeden.