Merve_seda Dun doktordaydik, kilosu 3750 boy 52 cm ama kilosu 3900 gibi de ooabilir, dedi. Yanlis anlamadiysam doktorun dediklerini karin cevresine gore kiloyu hesapliyormus bilgisayar boyu da oldugu icin bence 3750 den daha iri bir bebek dedi.
Ben ya sancim, suyum falan geliverecek bu haftalarda artik diyordum ya da ya bebek ters ya catin dar vs. Denip sezaryen olacagim diye dusunuyordum.
Her sey normale uygun diyor doktor ama hicbir belirti yok 🤣🤣 bari belirtilerden birini gorseydim diyorum sezaryene karar vermeden 😝😊 Hani merak ediyorum cidden. Bir tek geceleri çok hareket ediyor ve vajinaya dogru asiri baski hissediyordum boyle anlik anlik aciyor gibi oluyordu 3 4 gün omcesine kadar o yuzden dün belki biraz acilma vardir diye umut ettigimden doktora dedim baksak hic acilma var mi falan diye… baktik ama yokmus. Sanci desen 0… kanala da girmemis daha kafa büyük oldugu icin gec inebilir asagi, diyor. Ama sezaryen sen istersen yapariz bana kalirsa 41 e kadar bekleyelim, diyor doktor 😊 41 e kadar beklersek bana bakacagim diye ülkenin bir ucundan gelen ve 15 günlük turizm seyahat izni almis olan 65 yas üstu kayinvalidem torunu gormeden gotmek zorunda kalacak ki kolay kolay bir daha gelemez yakinda 😊 böyle işte bütün içimi doktüm yine 😝😊🥰🌺
Sizin durumlar nasil, doktor ne diyor ?