Asenadgdvrn80 daha da çok yeniymiş hamileliğiniz, karın koruma takmadılar mı siz odadayken? Büyük ihtimalle önemli bir şey olmaz ama tabi ki %100 bir şey olmaz demek imkansız, takiplerde doktora söylersiniz usg de detaylı bakar, ama dediğim gibi tek doz röntgen çok sıkıntı yaratmaz tek problem bebeğin biraz küçük olması