Gzmkk Çikolata renginde kanamam var ama çok değil hamile de değilim korunuyorum bu neden oluyor 2. Kez böyle oldum günlük pet dolusu kadar
forever23 Gzmkk ara kanamalarınız varsa bir doktora başvurun ne olur ne olmaz benim eskiden oluyordu fakat PKo vardı bende doktorum yapar demişti siz de giderseniz içiniz rahat olur ihmal etmeyin
Gzmkk forever23 dış gebelik geçirdim mayıs ayında ondan sonra düzenli olarak 2 defa adet gördüm ama bu ay çikolata renginde sanki akıntı gibi günlük pet batırıyor doktora gidicem ama virüsten dolayı gitmek istemiyorum
Minikbebegim1 Gzmkk canım gebelikten sonra kist oluşmuş olabilir kesin bilgi için tabiki doktoruna bir danış benimde düşükten sonra kist oluşmuştu oda düzensiz kanamalar etmişti 1 ay süre kadar