Esraibo1998 Kızlar durumlarınız nasıl Doğum korkusu varmı ben 2 ci sezeryanımı olacağım için biraz korkuyorum 😬
d190516 Esraibo1998 34 haftalığım benim ilki normaldi bu sezeryan olucak 32 günümüz kaldı 😌korku heyecan mutluluk ne ararsan var 😂
Hilal93 Esraibo1998 korkmaktan ziyade biraz nasıl olacak endişesi var ya 😊 benimde ikinci sezeryan olacak nasipse
Serpil_27 Esraibo1998 benim ilk dogumum olacak dogum şekli henüz belli degil ama sezeryan agrısı çokmu ya
Masalin_annesi Esraibo1998 aynen bende 2. Sezeryan olcak ilkini unutmuşum nasıl olcak bekliyorum 40 günümüz falan var sanırım
pera_ Esraibo1998 hiç korkum yok ilk gebeliğim sadece sabırsızlanıyorum ama korkumun olmaması neyle karşılaşacağımı bilmediğimden 😂 yoksa çok ödleğim sadece çoook heyecanlıyım 😍
Susam34 Benimde ilk gebeliğim hem korkuyorum hem de bir An önce kucağıma alayım istiyorum normal veya sezeryan olup olmayacağı henüz belli değil 32+2 de selamlar
Masalin_annesi Esraibo1998 Allah yardımcımız olsun ya 😂😂 sağlıkla doğsunlar unutulur o acılarda elbet
H-feyza Benimde ilk doğumum olucak inşAllah doğumda falan rahat olurum diye düşünüyodum 😂 dün erkenden doğuruyorum sandım panik yaptım elim ayağım boşaldı 😂😂😂 kim bilir doğumda ne halde olurum 32+2 🤓
Nidaabaserr Bende sadece heyecan var bir an önce kucağıma almak istiyorum 🙂 32+2 olduk ama Eylül sonu gelecek kızım ☺️