Aysdundar Kizlar adet öncesi test yaptım silik çıktı . Kan ve idrar da ise negatif çıktı . Peki adetim gecikirse eğer tekrar yapmalimiym yani doktor 0 negatif dedi . Kuzenim ise bir haftq sonra tekrar yap diyor da ama bugün negatif çıktı kanda