Byzaoz Bircok yerde tartışma konusu bu. Benim kayinvalidemin inekleri var ordan sagip getiriyor bana pisirip iciyorum ama hamileyken pastörize süt icmen gerekli diyenler var cevremde şaşırdım napmam gerektiğini..
Epifenomen Byzaoz arkadaşların dediği gibi kutu süt, inek sütünü ne kadar kaynatırsan kaynat bazı zararlı bakteriler yok olmuyor. HAmilelikte sakıncalı görülüyor.
Samiraa Ben de kutu süt içiyorum çünkü kaynatarak tamamen bakteriden arinmayabilir gebelik hassas bi durum
Byzaoz Samiraa bende araştırdım bircok yerde böyle yazıyor ama kayinvalidemde bu daha saglikli olur diyo kafam karıştı. 🤔
Byzaoz Epifenomen suan baslarda inek sütü ictigim için pisman oldum ya. Bundan sonra kutu sütle devam. Sağolun kizlar
Byzaoz Samiraa banada kayinvalidem kendi sütümüz var tertemiz sagiyorum bu daha faydali kutu süt icme deyip duruyor.bu sefer gittigimde doktora sorup ogrenicem.
Byzaoz Prensesim2018 cig sütün icindeki bakteriler kaynatarak yok edilmiyormus genelde boyle diyerek kutu süt öneriyorlar.
gulumse0611 Bende kutu süt kullanıyorum başta çok araştırdım kutu süt içmeye karar verdim pastörize edilmiş olması daha iyi
Byzaoz gulumse0611 bende baya arastirdim tereddutte kaldim o yuzden bir fikir alayim diye actim postu. Teşekkürler güzel anneler 🥰
Pinkyellow Byzaoz valla bende sen gibi inek sütünü kaynatiyorum fokurdadiktan sonra bı 10 dk daha fazla kaynatiyorum bı sorun olacağını düşünmüyorum kaynadığı için ama için nasıl rahat ediyosa öle yap canım