Sadiye hocaya gitmeyi düşünüyorsanız tavsiye ederim. Bu zamana kadar pek çok doktor gördüm ama Sadiye hoca birtane ♥️ Size bir doktordan çok bir anne/abla gibi yaklaşıyor ve sizi psikolojik olarak, bir kadın olarakta hissediyor. Tabi doktor hasta uyumuda çok önemli ama şuana kadar muayne olup memnun kalmayanı duymadım.