kdrsln benim kasık ağrım çok şiddetli olmadı. Ama belim çok ayakta kaldığımda yada yorulduğumda oluyor. Aşırı halsizlik ve uyuma istediği var ve sıfır enerji. Önceden gün içinde neler neler yapardım şimdi sürekli yatıyorum. Yani normal aslında herkesin farklı belirtileri var endişelenmene hiç gerek yok. İnşallah bebeğini ve kalp atışını gördüğünde için rahatlayacak.