Merhaba arkadaşlar. Ben geçen yıl düşük yaptım. Genetik testlerim yapıldı. 2 faktörde heterozigot doktorum oksapar kan sulandırıcıya başlattı. Dün kontrole gittiğimizde 7 haftalık olması gerekiyoken 6 haftalık çıktı ve kalp atışı yoktu. Doktorum cumartesi tekrar gel dedi. Başına böyle bişeu gelip gebeliği sağlıklı ilerleyen var mı?