Ben ilk doğumumda yaptım cok ta etkisini gördüm ve çok işe yaradı 36 haftadan sonra yaptım ama kendim yapmaya calıştıgım için çok zorlandım eşin görevi içabı yoktu bende memleket ye dogum yaptım eşim yanımda olsaydı kesinlikle ona yaptırırdım ne utanması utanmakta neymiş çocuğu yaparken hiç utanmadık valla bunda neden utanayım ki bide saglık söz konusu normal düşünen her kese şiddetle tavsiye ediyorum ve hatta iç çamaşırınıza bir kaç damla yağlı pamuk yetleştirin onun bile etkisi çok