Canan1104 Hamile kaldığım ilk zamanlar burada okuyordum “çatlamamak için bir ürün kullansan da kullanmasan da çatlayacağın varsa çatlıyorsun” diyorlardı hep. Ben de evet bazıları krem kullansa da çatlar ama illa ki kremin koruyup çatlatmadığı insan vardır diye düşünüyordum. Gerçi hala öyle düşünüyorum da bunu niye yazdım şimdi bilemedim. 😄 Benim normalde kuru bir cildim var kesin çatlarım diyordum shea yağı vardı elimde onu kullanıyordum, yağlı bir his istemediğim zaman vücut losyonu kullandım ama bunları düzenli kullanmadım. Aklıma gelirse zamanım varsa duştan sonra kullanıyordum. Hamilelik ilerledikçe benim cildim bebeksileşti 👶🏻 Çatlak hiç olmadı, kullandığım ürünlerden mi olmadı yoksa hamilelikten mi bilmiyorum 😄 40 haftalık olduk doğurduktan sonra cildim kötüleşir eski haline döner diye korkuyorum:(