10.08.2020 tarihinde gelmeye karar verdi oğlum daha bi haftasj vardı. O gün hareketini hissedemedim üç saag6falan bekledim harketlendirmeye çalıştım ama hareket etmedi ne olur ne olmaz diye hemen hastaneye geldim doktor kalbi yavaş atıyor dedi pozisyonu değiştirdim düzeldi ne olur ne olmaz yukarı doğum haneye çık orda kontrol edilsin gününde gelmiş zaten dedi yukarı doğumhaneye cıktım nstye bağlandım ama bebeğimin kalbi düzenli değildi bi yükseliyor bi düşüyordu sonra doktor nstye baktı dedi kalp atışı düzensiz beğenmedim sende kabul edersen seni hemen sezeryana alacam dedi bende hemen tabi dedim çünkü oğlumu üç sene bekledim üçüncü senenün sonunda mucizem bana gelmişti eşimden izin aldılar girdim sezeryana girdiğin ile cıktığın bir oluyor fazla uzun süren bir işlem değil belden aşağımı uyuşturdular her şeyin farkındaydım oğlumu cıkardılar ağlıyordu dedim tmm mı bak annesi ağlıyor dediler 2510 gram denildi üç gün önce devlette 3440 özeldeki doktorumda 3200 denilen çocuk 2500 kılo doğmuştu. Küçüktü ve strese girmişti doktor çocuk doktoru muane etsin dedi sonra duydum ki bebeğim strese girmiş ve kakasını yutmuş ne olur ne olmaz diye hemen antibiyotik tedavisine başlıycaz demişler suanda solunum sıkıntısı yaşıyor ve küçüçük iki kere gösterdiler birinde uyuyordu birinde gittiğim de bana bakıyordu yavrum annem çabuk gel seni bekliyoruz dedim bu arada bebeğimin ayak parmaklarının bitanesi eksik doğdu detaylıya girdiğim halde farkedilmemiş bir sıkıntı teşkil etmiyor şükür rabbime daha küvezde kalacak en az bi hafta dediler 2 gün oldu sütüm daha gelmedi sağmaya çalışıyorum inş gelecek oğlumun rızkı ınanıyorum sizlerde dua edin olur mu oğluma rabbim kimsenin kucağını boş koymasın kimseyi evladıyla evladının sağlığıyla sınamasın biraz uzun oldu