ygmurnurd 14 gün önce orda sez oldum dr um alsancakta ali öner di.hastane 2000tl içinde 1 gece kalma ve epidural var.
ikinci gece kalırsan +600tl
oda süs+artı doğum fotoğrafçısı500.ama süslemesi çok kötü.
bebeğin ilk muaynesi topuk kanı falan yapıyolar 250 idi galiba.biz bi girdik 4000 ödedik çıktık malesef +2 gece kaldığım için. Ama hastane çok güzel ilgi çok güzel hemşireler çok çok iyi .odalar da çok güzel.tertemiz.ben herşeyinden memnun kaldım.