ayse-nurr- Sakaryadaki hanımlar medar ya da adatıp hastanesine giden var mı doğum ücretleri hakkında güncel bilgisi olan yazabilir mii
Blackkcat ayse-nurr- canım ben Adatıpa 20ağustosa sezeryan günü aldım,3000 sezeryan 3250 normal diye biliyorum,cuma günü anestezi işlemlerim olacak daga net öğrenirim💕
Nur5495 ayse-nurr- medar bana 3.000 normal 2.900 sezeryan dedi. Adatıpı da bir ay içinde aradım aşırı zam gelmiş bu yıl ikinci zam, yalan olmasın ama 3.500 e yakın rakam söylediler. İnsallah medara da tekrar zam gelmez
Zeyyaleyyy 2800 sezeryan 3050 normal diye biliyorum medar için ama yine yalan olmasın ben öyle hatırlıyorum canım en son
ayse-nurr- Nur5495 beyhekimde normal sezeryan aynı 3300 tl ben 10 haftalık hamileyim şuan senin zamanına iki kere fiyat artar dediler
Nur5495 ayse-nurr- yeni yılda zam geliyor evet ama iki kere neden artsın ki acaba yılda iki kere mi zam yapıyorlar
minikcasper Enre ben beyhekime gidiyorum 130tl ödüyoruz ve sigortalıyız. Diğer hastaneleri bilmiyorum.