Hsrt42 Biz daha bekliyoruz gelmesi için ne yapabiliriz pazartesiye kadar gelmezse Suni sancı werecekler insallah suni sancıya gerek kalmaz sancımız gelir
Mertnur Hsrt42 bizde bugün 40 olduk kontrolümüz vardı pazartesi tekrar çağırdı sanırım doğmamış olursa sezeryan 😑
merination Hsrt42 yarın 40 oluyorum tam gelmiyor canim yuruyus filan fayda etmedi aksama kontrolum var durumu haber veririm