Merhabalar sezeryan olalı 27. Günüm fakat adet olcak gibi kasıklarda sancım oluyor normal mi adet mi olacam acaba tam 1. Ayında 40 içinde adet olunuyor mu benim kanamam bitmişti 2 hafta sonra şimdi kasık agrım gelince acaba kanamam mı geleck adet mi olacam diyorum normal mi bu durum