Kizlar 40+2 olduk sadece nisan geldi iki gün önce nts de sancılarım az az çıktı bugün ama doktorum bebeğin kalp atışları suyu hareketleri guzelken senin hiç sancım yokken suni vermek sana eziyet olur dedi. Ne zaman gelecek bu bebek son çare sezeryan mi? Tecrübeli anneler yorumlarsa sevinirim.