Dorothy DNA hasarı %18 in altında olmalı diye biliyorum ama sizin aradaki fark çok az normal yolla olma ihtimali yüksek bence. Bir de spermlerin neresinde bozukluk olduğu da önemli kuyruk mu baş mı vs, baş kısmında sorun çok olması normal yolla hamile kalmayı daha da zorlaştırıyor. Biraz beklersiniz olmazsa tedaviye geçersiniz. Bu arada benim eşim Kaan Aydos’ta tedavi olmultu, sizin eşiniz de birkaç ay kırmızı et yemesin, havuç incir yeşillik baklagille beslensin, uyku düzeni oluştursun. Paketli gıda cips kola yemesin, telefondan radyasyondan stresten uzak kalsın. Biz bunları yapmıştık DNA hasarımız 3 ayda %48 den %19 a düşmüştü ama tabi biz beklemedik değer tekrar yükselir diye . Çünkü bu yaşam tarzını bırakınca yine hasar artıyor, kalıcı bir tedavisi yok maalesef