Tubau Şuan lavabo ihtiyacım için tuvalete gittim. Temizlenirken nişanım geldi. Ardından çok az su mu idrar mı bilmiyorum bişey aktı.Dayanılmaz bi sancı ağrı falan yok hafif bi ağrı var öyle gidip gelmiyo napmalıyım birden korktum elim ayağım dolandı 😢
Siibeell Tubau pazar gününden beri nişanım geliyo açılmamda var aşırı sancımda çıkıyo nstde ama bende tık yok hissetmiyorum bugün kontrolum vardı doktor gece dogurursun dedi hala bekliyorum 🤗
Merve_seda Tubau canlm hemen doktora gitme derim ben suyun Veya kanama olursa hemen git değilse sancın düzene binerse öyle git ? Hastanede sancı çekmek daha zor . Kaç haftalık oldun ? Rabbin yardımcın olsun bana da dua et 40+0 oldum d
Tubau Prensss61 hafif pembe sümüksü akıntı geldi selpaga afedersin. Sonra tekrar az idrar mı su mu bilemedim aktı. sancım ağrım yok. Hani duş al sancını kontrol et diyolar ya o yüzden sancım yok bu niye geldi. Hastaneye de gitsem geri yollarlar muayenede 0 açıklık vardı
EB1661 Benim 3 ablamda nişanla doktora gitmişler suyu olmamış hiç açılmaları ozaman olmuş git mutlaka doktora açılma yoksa bile nişan takibi yaparlar sağlıkla gelsin meleğin🤲
Prensss61 EB1661 benim nişanım geldikten nerdeyse 1 gün sonra sancım başladı ve ardında saatler sonra bebek geldi ☺️
Prensss61 Tubau canım bence sen bekle şuanda bak sancı vs yokmuş basen yanılabiliyorız olağan bir durum yok ☺️ Zaten gidişata göre anlarsın nişanda fotoğraflara bakabilirsin netten tam emin olmk için su içindr benim son zamanda iç çamaşırıma akıyordu hep ama test yaptırdım suyum değil akıntıymış ☺️
EB1661 Prensss61 sizdedemi su gelmedi benim 3 ablamdada gelmemiş nişan gelmiş onu takibe alıp açılmaları kontrol etmişler ben nasıl olurum bilemiyorum daha başındayım. Rabbim hepimize bir avazda en hafif şekilde nasip etsin inşAllah 🤲
Prensss61 EB1661 yok hatta ebe suyumu patlattı ve hemen doğuma gittik 😅 suyumu ebe patlattı nişan ve sancıyla gttim ben nişanım geldi ama sancım gelene kadar doktora gitmedm sancım sıklaştı iyice
Tubau Merve_seda ben 38 ama bebeğimin gelişimi önden gidiyo. 3500 kg doktor bu hafta normal doğum başlamazsa haftaya sezeryan günü alırız demişti.
Siibeell Merve_seda evdeyim, kontroluö sabahtı doktor gönderdi büyük ihtimal gece gelirsin gece gelmezsen sabah tekrar gel kontrol amaçlı dedi çünkü burdan sonrası biraz riskli olabiliyomuş