Kızlar yeni doğum yaptım. Sezeryan oldum 4 gün önce.. yeni yeni sütüm akmaya başladı ama göğüslerim insnılmsx büyüdü ve sertleşti içinde taş gibi küçük bezeler oldu çok ciddi ağrı ve ateş yapıyor günde iki kez sağıyorum uçlar da parçalandı çok canım acıyor. Başına gelen va mı çözümü nedir? Ne kadar sürede geçer ? Beni bilgilendirir misiniz:( psikolojim alt üst oldu..