Merhaba değerli anneler son üç haftadır elimde ayağımda bacağımda bir şişlik ödem var anlatamam. Doktora gitmeme bir buçuk hafta var sizlerden de akıl almak istedim. Çözümü çaresi var mıdır bu ödemin 17 haftalık gebeyim. İnanıyorum ki 7 kilomun 3’ü ödem 😅