Yrentnc Umudunannesi bende aynı durumdayım 39+6 oldum bugün ama ne nisan var nede bitmeyen sancilar ara ara yokluyup gidiyorlar 😏😏
Dilos1645 Umudunannesi bende de aynı dert var🥺bizim oğlanlar nazlı olacak heralde😍ne nişan ne sancı hiç belirti yok 🥺bi kere agustos 20 yi görcez heralde dedim şom ağzımı mı actım artık ne 😂😂
Umudunannesi Dilos1645 aman aman 41 sonu olur o tarih 😬 yine de hayırlısı olsun sağ salim gelsinler inşallah 🥰