Kızlar takanlar içten içe üzülenler için söylüyorum marifet kilolu bebek doğurmakta değil doğurduğuna güzel bakmakta çünkü hiçbir kilolu doğan bebek annenin bakımıyla karnında o kiloya erişmiyor ama tabii ki bunu önce baskıcı çevrenin anlaması gerekiyor (!)
ben oğlumu kilolu doğurdum bir hafta sonundaki kontrolde kilo almamış aksine 100 gram vermişti bile ama eltim benim oğlum aksine zayıf bir bebek doğurdu beş günlük kontrolde çocuk 500 gram almıştı bile masallah subhanallah demem o ki kilolu bebek doğurmanın sırrı yok elbette başta genetik etkenler sayesinde hatta bazı hormonel sıkkntılar sebebiyle bile genelde kilolu bebek doğabiliyor
insallah açıklayıcı olmuştur canlarım içimden naçizane geldi yazdım bazı postları görüp artık üzüldüğüm için yazma isteği duydum o kadar 🙏🏻