Benimde açıklığım var, nişanım geldi, nst’de aşırı sancım çıkıyo ama ben sancıları hissetmiyorum 38 haftalık oldum banada bir iki günün var geldi geldi sonrası riske giriyo dedi doktorum aynı şekilde kakasını yapabiliyo veya oksijensiz kalabiliyo dedi rabbim yardımcımız olsun bian önce 🤲