Merhabalar kızlar bugün kontrolun vardı doktor hersey normal dedı bebegın eşi cok hafıf aşşagıda dedı ama cok sukur bı sıkıntı yok dedı erken dogum tehlikelisi falan yok dedı ama yinede ıster ıstermez bi korku oluyor benım gibi bı durum yasıyan oldumu doktor normal dogum belki olamaz dedi o kadar