Kızlar son adet tarihim 8 mayıs 39 günde bir 7 gün regl oluyorum 3 temmuz yumurtlama günüm değerlendirildi 16 haziran adet günüm geçti 19 20 haziran ilişki oldu ve 22 haziran kan değerim 1.20 daha sonra 6 temmuz ilişki yaşandı 6 ile 10 temmuz yumurtlama günüm 23 temmuz ilişki yaşandı 24 temmuz regl günüm. Ağustos 3 te eşimle birlikte oldum ve sabahına kahverengi lekelenmem oldu ve bugün 11 ağustos sabah ilk idrarla test yaptım erken gebelik predictor express ile 5 dakika içinde silik çizgi cıktı. Bu süreç içerisinde kaşık ağrısı kaşık batması sırt ağrısı halsizlik uyku isteği mide karın şişliği karın alt bölgesi şişliği kaşık şişkinliği gaz ateş basması ayaklarımın altı yanıyor kabızlık karın ağrısı ve baze geceleri üşüme tutuyor bazen havale geçirecek gibi oluyorum size sorum şu sizce geç döllenme olmuş olabilirmi benim gibi yaşayan varmı?