Hatice1207 Bugün çok güzel bir dost kazığı yedim, aşırı sinir stres yaşadım ve hala belim ağrıyor. Biraz sakinleşmek için attım kendimi foruma, var mı aranızda hamileyken dost kazığı yiyenler?