yaseminguneri Merhabalar 🌸 kızım için sade, tek ve zarif bir isim düşünüyorum tavsiyeleriniz neler?? 😍 16+4 👋🏼🤰🏻
Asyasahra Benimsen büyük kızımın ismi Asya ikinci Sahra üçüncüde yolda inşallah oda ezo olacak nasipse doguma beş gün kaldı :)
Hilalsny Ben 9+5 haftalik hamileyim haliyle henuz cinsiyeti bilmiyoruz eger kizimiz olursa KAREN koyacagiz adini . Hem tek basina guzel hem her turlu ikinci isim uyuyor anlamida hos
sanem68 yaseminguneri benim kızımın adı Selen olacak inşallah bereket getiren demekmiş birde Elay vardı ikisi arasında kalmıştık oda ay gibi güzel demekmiş