Kızlar reglinin 11. Günü doktora gittim 1 tane yumurtam olduğunu ve 12 cm büyüklüğünde olduğunu söyledi. Bugün 19. Gün ama hâlâ testte yumurtlama yakalayamadım 2. Çizgi silik sürekli ben mi testi yanlış yapıyorum acaba? Nelere dikkat etmeliyim? Yumurta kaç cm büyür acaba her gün :( Ve yumurta büyüyüp çatlasın diye ne yiyip içebilirim? Tecrübelerinizi bekliyorum 🙏🏻