Zeynepmustafa01 Nur_ay_ ben şuan 5 haftalık hamileyim ve doktor bulamadim seyhan başkent cok önerdiler ama daha karar veremedim🤔
Hnfth Nur_ay_ canım ben hamileliğimi 5.haftada öğrendim o günden verim Ortadoğu Hicran girişe gidiyorum çok memnunum çok tatlı bi bayan ayrıca çok ilgili 😍🙏🏻💙💃🐣 Ve normal doğumu destekleyen bi doktor tavsiye ederim şimdi 33+2haftalığız
Nur_ay_ Zeynepmustafa01 canım aynen evet başkent i önerdiler doktorlar da iyiymiş. Ama araştırıyorum daha
Hnfth Zeynepmustafa01 tavsiyem başkentin doktrları iyi evet ama hastane sıkıntı benm kuzenim orda Doğum yaptı memnun kalmadı tek kişilik odada iki tane hasta yatıyordu kuzenim Doğum yaptı yanında kadın normal Doğum sancısı çekiyordu🙄🙄🙄🙄
Nur_ay_ Hnfth maşallah canım 🙏🏽🙏🏽😍 sağlıcakla kucağınıza alın bebişinizi💞 ben de bugün medline da nursel hanım var ona gittim ve memnun kaldım. Sanırım ona devam edicem. Çok güler yüzlü ve konuşkan. Bi önceki gittiğim hiç yorum yapmıyordu