MomOfTheBabywrestler 39+6 oldum hala gelen giden yok sancı yok postları okuyunca şansımı deniyeyim dedim 😂 Herkese hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin Allah 🤲🏻🤲🏻 Dualarımızı eksik etmeyelim birbirimizden 🤗
Semaykuntt MomOfTheBabywrestler inşallah hayırlısı olsunda kullanıcı adınız müthiş dikkatimi.cekti🙏🏻😍
Buselensi MomOfTheBabywrestler ben bugun 40 oldum bi kere kendı sancım geldı bi hafta once baya heyecan yaptım dogurcam diye ama ne geken var ne giden bakalım yarım randevu var ne dıycek doktorum
MomOfTheBabywrestler Xxxl sağlıkla gelsin inşallaah annem yanıma geldi 1 aydır doğuracağım diye bekliyo kadın da bıktı ☺️
MomOfTheBabywrestler Semaykuntt teşekkür ederim soyadımız pehlivan olunca öyle bişeyler uyduruverdim ☺️
MomOfTheBabywrestler Xxxl benim de bugün soruyo sen ne zaman doğurmayı düşünüyosun sanki düşünmeyle oluyo😂
MomOfTheBabywrestler Buselensi benim sancım da yok nişan su hiç bişey bi avazda gelir sağlıkla inşallaah süpriz yapıp 🤗🤲🏻
Xxxl MomOfTheBabywrestler kayınvalideme bakarsak gelecek aydan 9 gün almalıymış beni de yavrumu da çatlatacak eskiler öyle dermiş 😂kocaya bakarsak artık doğur millet doğurdu bi bizimki çıkmadı diyor 😂 doktora bakarsak son haftası 😂 bizde yavrumla sessiz sessiz hepsini dinliyoruz sadece napalım🤷♀️
Buselensi MomOfTheBabywrestler aynen bendede hiç biri olmadı bi kere gece vurdu sancı bende hemen dogacak falan sandım 🤭🤭 ama nerde bi daha ne sancı oldu ne başka bişey