Aysesen80 Kızlar arada karnimdan cok kucuk kalp atislari gibi bisey geliyor 30 haftalik gebeyim bu hıçkırık mıdır ? Anne karnindayken de agladgini okumustm bi yerde agliyo mudur yoksa :( bu kucuk vuruslari yasayaniniz var mi
Kuzeymiraa Aysesen80 ritmik ve uzun sürüyorsa hıçkırık ve bu ciğerlerinin gelişmesi için çok iyi bir şey 😊
SeherD Aysesen80 Aynısı bende de oluyor alt karım bölgemde 32+4 olduk ben de bu forumda öğrendim hıçkırık olduğunu. Anlam veremiyordum başlarda. Nasıl bi mucizevi şey bu böyle 😍
mutluu-annee 38 haftaligim benimde oluyor arada atiyor bole bisey dmi 😀🤭 hıçkırık diye duydum nfes egzersiz i yapiorms
Aysesen80 mutluu-annee boyle pıt pıt biseyler oluyo gibi bazen 30 saniye filan suruyo ama bugun dikkat ettim 2 kez boyle oldu :)
Aysesen80 Kuzeymiraa zamani degisiyor bazen 1 dakka surdgu oluyo ama cok seker bisey ya :) minnak vuruslar vurus mu desem oni da bilemedim esim kulagini dayadi o an hıçkırıyo yani belli cok degisk :)
Busekrkmz DenizKokusu ağlama olayını duyduğumda bende şaşırmıştım ama varmış öyle birşey ananem söylemişti bana kendisi anneme hamileyken doğumuna bir iki gün varken karnında annemin ağladığını duymuş ananem.
Aysesen80 Busekrkmz ses cikiyomus mu yani acaba hareketlerinden mi anlamislar cok ilginc ya aglamasini hissetmek :)
Busekrkmz Aysesen80 hatta internetten bakabilirsiniz internette bile yazıyor anne rahmin de bebek ağlar hatta son 3 aylık dönemde ağlama yeteneklerini geliştiriyorlarmış ve anneler bazen duyabiliyormuş