kubracakos tesekkur edeirm cumlemıze ınsallah canım ben gece 4 te hastanedeydım acılden giriş yaptık hemen sandalyeyle b personel geldı benı aldı muayeneye goturdu muayeneden sonra yatısım yapıldı kata cıkardı bır hemsıreyle herkes ilgiliydi konsuyolar sohbet ediyolardı benımle sonra dogum katına cıktık orada tek kısılık odalar sancılarını cekıyosun arada hemsıreler doktorlar kontorle gelıyolar oda cok temız cok ferahtı genişti herkes zırt pırt acılma kontrolu yapıyo falan dıyolardı gerektıkce baktılar öyle durmadan gelıp birileri bakmadı hemde cok agrılıda olmadı benım ıcın sonrasında öğleye dogru 10.55 te dogum yaptım yatagı hemen catıya ceviriyolar ve bütün işlemler hakkında senı bilgilendiriyolar canım dogumdan sonra bebekte ufak bi solunum sıkıntısı oldu yenıdogan gozleme aldılar benıde kata cıkardılar orada cok guzeldı iki kişilkti oda ama tektım refakatcı yok sadece eş görebiliyo bi beş dakika dıyolar ama cok sıkıntılı bı durum olmazsa gelıp cıkta demıyolar eşim epey durdu yanımda baska kımseyi almadılar dogum surecındede iki saate bir esi arayıp bilgilendiryolarmıs henuz dogum olmadı surec devam eidyo vs. Falan diye