cptrhb Esra3402 Durdururlar canım geçen gün bende hastanede yattım sancıları durdrup eve gönderdiler. Eve gidincede bol bol yat senin haftan baya erken
Esra3402 Hilalgc bilmem ki sormadım hiç ama sancıların devam ederse doğuma almak zorunda kalırız acilman olur direkt dedi
Esra3402 cptrhb evet bana da ilac verdiler şu an sancım yok şükür 3 4 hafta daha idare etseydi küçükbey