Sabihak Hanımlar doktorunuz tahmini doğumunuzu ne zaman diyor? Gebelik nasıl gidiyor kilolar ne durumda
9ay10gun Sabihak son adet 33 mart 20 haftalık olduk çok şükür doğumla ilgili hic bisey konuşmadık açıkçası aralık 28 gözüküyor uygulamalarda
Birgunmutlaka Sabihak son adet tarihim 20 mart. Suan 20+5 im dogum tarihimizi tahminen 27 aralik dedi doktorumuz ALLAHIN izniyle
Zeynep_cekim Sabihak benimde son adetim 30 Mart 19 haftalığım ultrasonla aynı gidiyor ya da bir iki gün ilerde çıkıyor , Aralık 28 , 4 Ocak arası görünüyor ilk Doğumun normaldi , bu gebeliğimde henüz doktorumla konuşmadık Doğum olayını