Merveninmiskokulusu ben kan görse bayılan insandım 😅 ben doğurduysam herkes doğurur. Başta spinal sezeryan istiyordum. Doktorum cesaretlendirdi, yardımcı olacağız istersen epidural de veririz dedi, öyle ikna oldum. Doğum sonrası da iyi ki ikna etmiş dedim. Doğum yaptıktan 2 saat sonra ayağa kalktım, gezdim dolaştım gören yeni doğum yapmış gibi değilsin dediler. Sezeryan olanlar da vardı, yürümeye çalışıyorlardı filan Allah yardımcıları olsun, zor şeymiş 🙄