Buraya yazan doğuruyor postu çok doğruymuş😁sabah 6.50 de suyum geldi uyurken hemen kalkıp duşa girdim eşimi kayınvalidemi uyandırdım bu arada sancılar da başladı 2 dk da bir geliyodu.. Hastaneye gelene kadar suyum gelmeye devam etti çok suyum varmış doktorlar ilk doğum olduğu için 24 saat sürer dediler ama ben 2 saatte normal doğumla kızıma kavuştum.. Fakat kızımda solunum yetmezliği var diye gözetim odasına aldılar şükür şimdi iyimiş ama sabah getirecekler yanıma 😔 dua edin kızlar.. 🤲🤲