Mrve7878
🧿 maşallah gayet iyi.
💕 biz de 2 gün önce gittik 35+0’ idik. 2.765 gram olmuşuz. doktorum kilosunu beğeniyor ama erken doğum riskim olduğu için 10 gün içinde 400 gram alır 3200 olursa gayet iyi dedi.
👀 zaten doktorumun söylediğine göre ideal doğum kilosu 3200’müş.
❓ kilo alması için yediğiniz, içtiğiniz herhangi özel bir şey var mı acaba..